نوشته شده توسط : مرتضی

بچه ها من چطور ميتونم از گروه خارج بشم ؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
بابافقط یه سوال کردم!

چرا یهو بغض کردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

قربونتون برم شوخی کردم!

پاشین یه آب به دس تو صورتتون بزنین حالتون جا بیاد!

یکی هم پاشه بی زحمت یه پارچ آب قند درست کنه...

عجب شوخی بدی کردم،
اصلا فکرشو نمیکردم در این حد فدایی دارم!
.

اون بيچاره كي بود از حال رفت؟ بيار آب قند و ديگه!

آقا هوووووووی تیغو بزار زمين...!!!!!




:: موضوعات مرتبط: پیامک های مخصوص لاین , ,
:: برچسب‌ها: جوک لاین ,جوک توپ , جوک ضد حال, جوک باحال , جوک سرکاری, جوک پسته , جوک پراید ,جوک ایران خودرو , جوک یارانه, جوک محلی, جوک حال بهم زن , جوک ,اینترنی, جوک حج, جوک ضد حال , خرید وی پی ان , فروش وی پی ان , جوک های مخصوص بهترین جوک های لاین گروهای لاین بهترین, جو ک های لاین , گلچینی از بهترین جوک های اینترنت , vpn kerio ,
:: بازدید از این مطلب : 1242

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: